Det snöade.

Hej, idag i skolan hade vi HLR ( Hjärt och lungräddning ) och det var rätt kul. Fast jag vart irreterad på att skolsyster plockade ut folk som måste vara hennes visar "dockor". Jag behövde såklart va det! SEn hade vi ett mini SO prov, jag trodde faktiskt att det skulle gå bättre än vad det gjorde! Men aja jag får väl komplitera nästa vecka. Efter skolan gick jag och Josse hem till henne. Vi hade bestämt att vi skulle plugga. och det gjorde vi lite också haha. När vi satte oss ner och skulle kolla på teve ser vi att det snöar ute, vi vart jätte glada och gick ut med Josse hund då heheh. Det var jätte mysigt men kallt. Lite senare åkte jag buss för att möta mamma, eftersom vi skulle fixa en ny klack på mina nya skor. Förut lät det ju när jag gick men inte längre, eftersom det är värsta gummiklacken nu. Inte bra haha. Sen åt vi sallad, älskar den på det stället. Dom är så himla trevliga också. Resten av kvällen har jag pluggat NO som jag hoppas få bra på imorn.
Bilder på mig och
Josse i snövädret kommer imorn.


Söta Josse haha <3

Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0