Festen.

Hej, nu kom jag precis hem från Josefine, tog bussen men fy vad kallt det är! Typ 2 minus skulle jag gissa på. Men iallafall hennes halloween fest var verkligen jätte mysig. Det var Josse, jag, Jackie, Felicia och Amanda där. Till middag åt vi kyckling och till efterätt lime/kola tårta. Det vajätte gomen väldigt mättande. Det var ju igår festen va så vi sovde över där tills idag. Men vi låg och snackade i stort sätt hela natten haha. Idag har vi mest slappat och kollat på film. Nu har vi ju haft sånna här "myskvällar" hos både Josse och Felicia så undrar om jag inte ska ha en här heheh. Men det kanske blir till jul nån gång sen. Va deppegt att skolan börgar igen på måndag! Vi borde verkligen få längre lov. Nu ska jag baka men vet inte vad, kanske muffins? kladdkaka?.... och snart kommen thai maten också som pappa är på väg att gå och hämta, han har ju ingen bil nu (trasig). Imorn ska jag typ på nån höstmarknad med pappa, eller träffa Josefine. Skriver nog ett litet inlägg imorn iallafall.

pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0