Fredag.

Hej, måste bara säga att jag fick bramatteprovet som var förut haha. Fick ett bra G, sa "fröken" iallafall. Vi hade ju bara två lektioner, sen åkte vi till teatern. Men jag och några kompisar åkte till mcdonalds och käkade där innan teatern. Det värsta då var att en jävel kastade en servett på min jacka, med milkshake på! jag bara vafan! Aja, får väl leva med det heheh. Teatern var faktiskt riktigt bra, tycker jag iallafall. Efter den jag jag och Josse runt i Centrum. Haha det komiska var att vi verkligen rusade till Ben & Jerrys, så glupska. Det var det första vi gjorde, sen gick vi runt och kollade lite. Men Josse skulle bort till sina kusiner, så jag tog bussen hem själv. Och det var helt smockat på den. Så mycket folk har jag typ aldrig sett på en buss. Jag satt inklämd i ett hörn av en stor tjej med en as stor jacka också. Aja, ikväll åkte jag ock mamma och kollade på riktiga vinterskor. Jag hittade ett par, yes. Det är typ ett par väldigt ljusa uggs, fast endå inte jätte ljusa. Sen köpte vi hem sallad, min favorit sallad haha. Ikväll ska jag verkligen bara ta det lungt, typ läsa, va inne på datan och städa lite. Imorgon ska jag och mamma åka och hämta skorna, var tvungen att tinga dom eftersom dom bara fanns långt bort. Alltså, bara ett par med min storlek i hela landet kvar. Jo fresten, det fanns i Visby mn dit åker man ju inte haha. Resten av dagen blir det Josse och vi kanske ska sova över. På söndag ska jag till Nicoles nya lägenhet, kanske. Också ska jag plugga jätte mycket. Justeja här är några bider från den snöiga dagen på mig och Josse.



Beesteeveeen.<3


haha jag ;)

Igen av oss ser riktigt klok ut, menmen.<3

Så sött. <3

Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0