Ganska många dagar.

Hej, det var ett tag sen jag skrev haha. Jag kan börga med att säga att jag hade utvecklingssamtal i torsdags, och det gick bättre än jag trodde. Fast det blev lite bråk menmen.... Jag ska ju få gå på extra engelska nästa termin, förhoppningssvis. Fast innan det måste familjen på något stort möte och massa skit, aja det löser sig. Och sen hade jag faktiskt rätt bra i några ämnen. Heheh kanske låter lite skrytande men trodde inte jag skulle få det. Efter samtalet var klockan runt halvåtta på kvällen, då åkte jag och ingrid till Centrum, det var ju någon sak där så allt var mycket billigare och affärerna hade öppet jätte länge, men gu va mycket folk det var! Och så varmt! Väl gjorde vi lite saker och träffade några vänner.... mer om det tänker jag faktiskt inte skriva, men det var trevligt. Jag plockade faktiskt på mig ett par billiga fina örhängen och fick en fin guldklämma på köpet. Innan vi skulle hem gick vi till affären och köpte godis, SÅ JÄVLA MYCKET FOLK! Seriöst har aldrig sett mera vid godis plocket eller i en affär. Ingrid raggade upp en kille som gav henne en påse och godisplocksspade. Medans jag stod inklämmd längsgodishyllorna passade några killar på att taffsa på mig jag bara vafan men ingrid lyckades få ut mig, sen köade vi i en halvtimma.... Så det var rätt skönt att komma hem sen kan jag bara säga. I fredags, oj alltså idag, det börgade med att jag inte tänkte gå till skolan, eftersom jag hade värsta huvudvärken när jag vaknade. Det verkligen värkte bakom ögonen och massa skit men tog mig till skolan iallafall. Men efter en riktigt lunch med riktig mat ( som jag inte ätit på ett tag ) vart det mycket bättre. Justeja fick ett jätte bta VG spanska provet ( stolt ) haha. Efter skolan åkte jag och Amanda till centrum en liten stund. Fast sen skulle hon hem, så då mötte Ingrid och Agnes mig där. Vi gick runt lite och kollade, och jag väntade på att pappa skulle hämta mig eftersom vi skulle äta ute. Men det skulle vi göra senare än jag trodde så jag Ingrid och Agnes åkte hem till Ingrid, eller Agnes pappa skjuttasade oss dit haha. Vi hade verkligen jätte roligt, plus att vi åt goda vaniljbullar heheh. Sen skjuttasa vi hem Agnes och åkte till favotit restaurangen. Ikväll blir det lussebullar mhmh. 

 
Ingrid bästavän. <3   

På lördag ska, alltså imorgon, ska jag och Kära Amanda gå på bio. Vi ska se Twilight, eller vad den heter haha. Det ska bli jätte kul men skriver mer om det imorgon.

På söndag är det konfirmationsträff igen. DET SKA BLI JÄTTE KUL ATT TRÄFFA NICOLE, DET ÄR PÅ TIDEN. Vill bara snacka massor med henne och samtidigt äta på Mcdonalds haha. har varit så taskig, inte ens hälsat på henne i hennes nya lägenhet. Jag är så slö. Men det måste det ju bli ändring på. Åker kanske dit imorn på morgonen/förmiddagne, eftersom jag och Amanda ska på bio på etermiddagen/kvällen. Men vi får se hur det blir med Nicole besöket. Lägger iallafall in ett inlägg imorgon. Ha det bra.

Pusshej.


En jätte gammal bild på mig, Frida, Nocole och Isabell när vi var på Hotell någonstans. Tagen för kanske tre, fyra år sen? Var bara tvungen att lägga in

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0