Haha fredag.

Hejhej, nu är det ju fredag igen. Det var en helt vanlig dag i skolan. Sista lektionen hade vi träslöjd, men det var jätte tråkigt eftersom att min kompis Louise som går i min grupp var sjuk. Så jag bara stod och bläddrade i en bok om vad jag skulle göra. Men kom fram till en låda med en spegel i som jag kommer ha smink i. Kanske att jag ska måla den rosa också haha. Efter skolan åkte jag, jackie och Josse hem till Josse, där vi är just nu haha. Först pluggade vi matte och NO, och nu kollar vi på Top modell. Hoppas att Americas fun homies vidios börgar sen heheh. Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, om jag har tur så vill mamma och pappa åka ut och äta.

Jackie och jag busar :)

Josse min kalaspingla haha. <3

Och jag haha:)

Jackie Josse och jag. <3333333333333333333333333333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0