Helg.

Hej, idag är det ju lördag, fett skönt för jag har äntligen sovit ut! igår på kvällen var jag så trött att jag nästan svimmade, skojar inte! Men iallafall, idag på typ morgonen/förmiddagen åkte jag och mamma och hämtade skorna jag tingade igår. Dom är verkligen jätte sköna, men känner mig som en jävla heffaklump i dom haha. Efter vi köpt skorna gick vi och fikade, eller fikade och fikade. Det var någon slags pizza-bröds-mozzarella-macka, det var verkligen inte gott. Men mamma älskade det. När vi åkte hem stannade vi vid Ica där vi skulle handla, men då mötte Josse mig där så vi promenerade hem till mig medans mamma handlade. Det var iskallt, så ser man hur mamma åker förbi.... heheh väl hemma satte vi oss vid datan. Vi spelade faktiskt sims, och det är ett spel man typ inte spelar varje dag längre. Så vi vart helt förvirrade för skärmen bara börgade snurra runt, as skumt. Till middag åt jag nån slags köttförsbiffargrej, men det var så jävla kallt så kunde knappt äta, alltså det är ungefär 16-17 grader här. Inte så kallt egentligen, menmen.... Efter maten åkte jag till Josse. Först gick vi ut med Hugo, haha vi typ halka hela tiden och då kom en kille i Josses gamla klass förbi, det såg ut som han tänkte vafan håller dom på med haha. När vi kom in kollade vi på filmen A cinderella story 2 ( tror jag den hette? ). Och till den åt vi några jätte goda och starka chips. Mysig kväll. Nu kom jag nästan precis hem från Josse, börgar bli lite trött så ska nog sova när jag skrivit klart det här och vart inne på msn ett tag haha. Imorgon ska jag plugga och kanske träffa Josse igen. Fast bara kanske, eftersom skolan måste gå först nu. Lägger nog in ett litet inlägg iallafall.


Söta söta
Josse haha, rätt länge sen men ändå. <3

Josses hund Hugo, fast vi gick ut med han när det var mörkt ;)


Haha den igen, men det är så
fin. <3


Var bara tvungen att lägga in bilden, det är verkligen mitt
drömställe, har den som bakrundsbild på datan, affisch på väggen ( nästan ) och lite här och där på datan ;) <333333

Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0