Helg.

Hej, idag är det ju lördag. Jag och mamma åkte ut och skulle kolla på skor till mig idag. Vi hittade inga på ett bra tag! Så vi årkade inte leta mera, så vi åkte och fikade istället. Men sen åkte vi förbi en lite udda skoaffär längre bort, och då hittade jag ett par jätte fina. Dom är ljusbruna med en liten klack på. Jag trivs verkligen i dom. Ikväll skulle jag och Nicole gått på bio, men jag vet inte hur det blir med det. Men vi ska iallafall ha filmkväll och troligtvis sova hos henne. Gu va kul, har inte träffat henne på en månad nästan! Haha ekta oss att köpa massvis med godis till filmen också. Just nu kollar jag på filmen sex dagar sju nätter, som går på fyran. Min mage kurrar jätte mycket och det luktar tacos i hela huset! mhmhmm. Imorn vet jag inte om det blir något skrivande, eftersom det är konfirmationsmöte och rockmässa på kvällen. Kanske att jag hinner skriva någon gång under dagen. Men annars berättar jag om det på måndag.


Nicole sötnos <3

Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0