Helgen.

Hej, jag har inget att göra så jag tänkte lägga in ett inlägg igen haha. Imorgon är det ju äntligen fredag igen! Då ska jag och Josse vara så duktiga att vi faktiskt tänker plugga efter skolan. Fasten det är fredag. Men det är nog bara bra eftersom att nästa vecka har vi ju både matte och kemi prov. På lördagen vet jag inte vad jag ska göra riktigt. Antingen så ska jag och mamma eller jag och Ingrid åka och kolla på ett par skor, eller så ska jag äntligen träffa Nicole igen! På söndagen är det konfirmation träff under hela förmiddagen. Där träffar jag ju endå Nicole om jag inte skulle göra det på lärdagen. På söndagkvällen är det Rockmässa efter träffen. Den håller väl på hela kvällen. På den ska jag väl gå med Nicole, Pauline och Emmi. Hoppas Jackie och Josse också ska på den.


Jag och Nicole för ungfär ett år sen.
Jag saknar Nicole!

Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0