Justeja.

Hej igen, har så jävla tråkigt så jag kom på att jag glömt skriva hur det var på konfirmationsträffen i söndags. jag hade ju sovit hos Nicole, så först kom Emmi och hennes mamma och hämtade oss hos Nicole. Då åkte vi dit haha. Sen så träffade vi våra vänner där, Marcus och Felix m.m. Det var trevligt. Sen pratade prästen Paul rätt länge, och han blev lite arg på att vi inte lyssnade heheh. Vi har ju våra basgrupper, med typ åtta i varje. Så efter det delades vi in i dom och diskuterade livet och gjorde några övningar och lite sånna saker. Jag blev lite ledsen, eftersom att Nicole har bytt grupp till Marcus.... Men vi kommer iallafall att träffas på träffarna. Sen åt alla saft och macka och väntade tills Rockmässan skulle börga som var efteråt. Den var rätt bra, fast lite långtråkig kanske haha, fast jag ska inte säga något eftersom jag aldrig skulle kunnat gjort den bättre så. På kvällen sen vart det ennu mysigare eftersom min bästavän Josse kom dit. Så jag åt bullar och drack oboy med grädde i med henne haha. Sen var det väl inte så mycket mer den kvällen.

Pusshej.



Jag och Josse haha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0