Lördag.

Hejhej, idag har jag och Amanda varit på bio, det var trevligt. Vi såg Twilight, den var verkligen jätte bra! Men jag vart faktiskt jätte uppskrämd för allt hände så plötsligt i den. När Amanda typ skulle viska något till mig vart jag skiträdd när jag kände henne, eftersom jag trodde det var en vampyr eller något haha så skrek jätte högt då! Plus att vi fick byta bio, eftersom att mitt i stan var det massor av demostranter och allt, så vi gick på ett annat ställe istället heheh. Filmen var rätt lång så vi han aldrig kolla runt i affärer efteråt. Men vi köpte blommor till våra föreldrar utenför bion, men det var asskumt eftersom Amanda köpte två blommor och jag en, men när hon kom hem var det bara en blomma i hennes inslagna papperspåse och i min också. Det tyckte jag var lite konstigt. Så mysigt när jag kom hem, då har mamma och pappa satt upp alla ljusstakar, lysen och allt det där.... Älskar den där julkänslan. Sen värmde jag en lasange haha och efter det har jag bara slappat vid teven hela kvällen, utom nu som jag satte mig vid datan och skrev i bloggen. Imorgon blir det konfirmationsträff igen då.... Men det ska bli kul, framför allt mysigt med adventmässa heheh. Fast den slutar ju redan tre så vet inte vad jag hittar på efteråt, om jag inte har något att göra så väntar ju alltid SO böckerna hemma. Jag börgar bli lite orolig, eftersom antingen jag eller Nicoles andra närmaste vänner har hört något från henne på länge. Hon svarar inte sms, när man ringer och hon är aldrig inne på datan. Jag vet ju att hon har flyttat, så har inte ens hennes nya hemtellefonnummer. Gu va ska jag göra, jag kan inte åka till henne heller, eftersom jag inte vet exakt vart hon bor. Får väl se om hon kommer på träffen imorgon. Hoppas det. Imorgon kväll ska jag ta fram pappas och mitt gamla snöhus som är byggt på massor av sockerbitar. Det är faktiskt rätt så stort, eller det får plats kanske 20 ljus i. Det står uppre på pianot varje jul haha. Jag ska också äta lussebullar då hihi. Men lägger in ett inlägg imorgon iallafall. Ha en bra fortsättnong på kvällen.


 
Haha
Amanda och jag ( yra ).... <3



Amanda så sööööt. <3


Heheh jag ;)


Jag och snön i Tallin för ca. ett år sen :) <333333

Pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0