Måndag igen.

 Haha jag i en fluffig mössa, som inte skulle sitta helt fel nu.

Hej, idag vaknade jag klockan
08:00, så det var bara att springa till skolan. Eller heheh jag gick fort iallafall. Så jag han, fast glömde äta frukost. Så jag vart helt yr innan lunchen. Jag har faktiskt fått riktigt bra på No:n på sista tiden, för att vara jag alltså. Annars har det varit en helt vanlig dag i skolan. Justeja vi började med ämnet Teknik idag, det var ju kul haha. Efter skolan gick jag, Agnes och Emmi hem till Emmi. Vi var jätte hungriga så vi åt as många mackor, enligt mig. Men det var jätte jätte mysigt. För vi satt typ nere i Emmis källare och bara snackade i tre timmar typ, och skrattade haha. När jag promenerade hem därifrån var det också jätte mysigt, eftersom det är så mycket snö. Någon som vill åka pulka? heheh. Det är så fint och se alla som sätter upp ljusslingor i sina granar och när det snöar samtidigt..mhm.. Väl hemma åt jag lax, så gott! Resten av kvällen har jag duchat, och bara slappat. Hela min vecka ser rätt "full" ut! Men på fredag ska jag och Amanda äta på Ben & Jerrys, hade vi tänkt. Det var 1000000000 år sen vi va. Så det ska bli kul. Skriver ett inlägg imorn iallafall. Inte för att det känns som så många läser bloggen (snyft) menmen....

Pusshej.


Kommentarer
Postat av: amawda

älskar också när alla sätter ut lysen i sina träd och det är en meter snö! :D ser jättemkt fram emot fredag, äntligen på hundra år träffas vi på fritiden igen, bara vi två :D :P

älskar dig gumman <333

2008-11-25 @ 22:02:20
URL: http://amawda.blogg.se/
Postat av: Carro

samma här, på fredag ska vi ha asskojsigt :D men det hade vi ju idag osso..hahahh.. ;)

loveutohoneybunny<333333 :)

2008-11-26 @ 21:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0