Onsdag, rolig dag.

Hej allesammans, idag var det ju onsdag som sagt och i skolan har det väl varit en helt vanlig dag. På länge var det faktiskt god mat i skolan, köttfärssås och spagetti (mhmhm). Efter skolan åkte jag och Amanda till ett Centrum. Det börgar med att vi tar bussen dit och på bussen får vi värsta skrattanfallen och är lite flummiga av oss. Precis när vi kommer in i Centrummet så ser vi en kille och hans kompisar som vi inte vill stöta på.... Haha så vi tog värsta omvägen längst väggen( såg lite sjukt ut ) men han såg typ det iallafall eller nått för han kom iallafall efter oss. Vi fick typ panik och skrek jätte högt, alla människor stannade upp haha. Sen sprang vi in på närmaste mobil affär och stod och låtsas kollade på mobiler medans han gick förbi. Heheh kanske låter lite löjligt, men det var kul haha. Sen rusade vi in på Ben & Jerrys, där vi åt glass, mums. Efter det gick vi runt och kollade lite. Jag köpte en tröja, en flummig penna och en ansiktsmask. Jag är typ rik nu, nemen har iallafall mer pengar än jag brukar så på fredag blir det bio också, förhoppningsvis iallafall haha. När jag kom hem åt jag pappas jätte goda pannkakor och sen tog jag ett jätte lyxigt bad, enligt mig. Fär jag tog ansiktsmasken jag köpte, hårinpackning nått medel och en jätte god skrubb tvål. Känner mig jätte ren nu. Imorgon är det utvecklingssamtal..run.. Men efter det på kvällen ska jag och Ingrid på en sak som håller på ganska sent, så hoppas jag får det även fast jag har haft utvecklingssamtal. Om jag får dåligt kommer jag inte få gå, men om jag får bra får jag det heheh. Amanda ska också med på det på kvällen och kanske Agnes typ också haha. Men mer om det tänker jag faktiskt inte skriva. Ha en bra kväll.


Amanda. <3


Den mössan jag har på mig hade vi jätte kul med hehh ;)


Var bara tvungen och lägga in den gamla bilden, tagen för fyra år sen kanske, när jag, Amanda och Nicole lekte skönhetssalong på min lilla tomt haha :) <333333

Pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0