Rolig dag.

Hej. Idag har det varit värsta lättsamma dagen! Jag och min kompis Amanda stod i skolans kafeteria. Det var jätte kul. Det börgade med att vi skulle baka så vi gick och handlade dom ingredienserna som saknades och pantade några burkar. Sen bakade vi tigerkaka ( mums ). Vi hade stått och bakat den i en evighet och när vi äntligen var klara, tog den slut på typ fem minuter! Det var mycket vi hade bakat också. Sen stod vi mest och tog betalt för saker som folk ville köpa, slappade, drack loka och serverade kaffe till lärarna. Haha vi missade alla lektioner, utom två. Efter skolan skulle jag vart med Josse, men hon kunde inte. Så jag gick hem och åt mellis och kollade på Top modell. Men nu ska jag göra NO och sen åka in till stan.

Pusshej.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, jag ville bara säja att din blogg är väldigt tråkig och ingen vill ju läsa en blogg utan bilder så ett tips är att ha bilder, dt var allt.



Ps det var bara ett tips!

2008-11-13 @ 15:00:38
Postat av: Emma

Hej, jag ville bara säja att din blogg är väldigt tråkig och ingen vill ju läsa en blogg utan bilder så ett tips är att ha bilder, dt var allt.



Ps det var bara ett tips!

2008-11-13 @ 15:00:38
Postat av: Emma igen

jag råkade trycka två ggr()

2008-11-13 @ 15:02:09
Postat av: Carro

Okej då vet jag vad du tycker! Men jag kan inte lägga in bilder på min data satt.. srry.

2008-11-13 @ 20:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0