Skola igen.

Hejsan, idag var det måndag igen. Veckorna går så himla snabbt, tycker jag iallafall. Det var ju simning för dom flesta men Ingrid och jag gick hem till henne istället eftersom vi inte skulle simma. Haha vi gjorde plättar, eller till och med en plättårta. Åh vi är alltid så glupska haha men det var riktigt gått! Sen kollade vi på film och asgarvade typ hela tiden, speciellt åt filmen. Det var filmen Grabben i graven brevid, och den ska ju inte ens vara rolig (?) Vi var hos henne i ungefär tre timmar. Sen var vi tvungna att springa tillbaka till skolan i allt regn. Det regnar alltid när vi är t.ex när vi var i stan typ förra veckan och igår när vi gick promenad! Vi hade gått rätt så långt bort igår när vi promenarde och jag hade lånat Ingrids klackskor, och sen behövde jag springa hem eftersom jag var jätte försenad och det var så jobbigt att göra det i dom skorna. Fast det är jätte mysigt att gå promenader, tycker jag iallafall. Jag, Ingrid, Emmi och Agnes ska kanske göra det ikväll, fast det beror på eftersom vi har SO tills imorn och engelska tills på onsdag. Jag har inte direkt några planer för resten av veckan, speciellt inte till helgen. Så om du inte ska göra något ring då haha. Fast på söndag är det faktiskt konfirmation möte igen. Då ska jag få träffa Pauline, det var ett tag sen. Det var verkligen ett tag sen jag träffade Nicole också så det ska bli jätte kul. Det är nån rockmässa också, fast jag vet inte riktigt vad det är haha.

Pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0