Skoldag.

Hejsan, Idag var det skola igen då. Jag trodde att jag skulle vara jätte seg imorse men det var tvärtom. Jag  ville typ upp! Men det var inte en så jobbig dag, det var ju kul och träffa kompisarna också. På No:n labbade vi med Coca Cola. Haha det var rätt kul med segt, vi fick stå och vänta på att den skulle rinna igenom nått filter och massa skit haha. Efter skolan var jag med  Ingrid och Agnes. Vi gick hem till Agnes. Där åt vi mycket mellis för vi var så hungriga, eftersom det var blodpudding i skolan. Haha och min kompis berättade hur dom gör blodpudding så är inte så sugen på det mera....! Men iallafall sen kollade vi på barnfilmer eller Snövit heheh. Det är rätt kul och se filmer som man tittade på förr, blir liksom glad av det. Men Snövit är ju egentligen jätte hemsk, och det låter dom små barn kolla på. Men nu ska jag äta middag och plocka fram skolarbetet. Skriver nog ett inlägg imorn om det inte är allt för mycket läxor.

Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0