Skön torsdag.

Hejhej, idag har varit en jätte skön dag. För först i skolan hade vi bara en lektion, så vi fick gå hem kl. 11:00. Så jag, Jackie och Josse gick hem till Josse och gjorde våfflor (mhmhmm), och sen gick vi in på datan och samtidigt hade vi något kittelkrig eller nånting, kul var det iallafall! Men som synd var kunde vi inte stanna där hela dagen, eftersom vi var tvungna att gå tillbaka till skolan och prata med svenska läraren. Alla som bokat in sig hade ungefär tio minuter var och min tid var 14:20 så jag var tvungen att gå dit då. Men jag vart endå rätt glad eftersom jag låg rätt bra till i svenska., till skilnad från vissa andra ämnen.... Jag hade ett snack med mamma igår om betygen och engelskan är ju inte så bra så jag har verkligen lovat att plugga jätte mycket nu, det är ju bara ett och ett halft år kvar i skolan så man måste väl. Imorn har jag inte riktigt några planer för men på lördag ska jag och Jackie sova hos Josse. Och jag, mamma och mormor ska typ på en matmässa så det kanske blir av. Men nu ska jag möta mamma kanske för vi ska ut och äta och kolla på skor åt mig haha. 

Pusshej.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0