Söndag.

Hej. Idag efter jag hade åkt hem från Josse ungefär vid halv två, åkte jag och mamma till Haninge där vi mötte pappa för att fika, och för att köpa ett par nya skor och jeans till mig. Men det fanns typ inget ( utplockat ). Sen åkte jag till Ingrid, där jag är nu. Vi ska typ promenera, om det blir av haha. Det är ju farsdag idag så när jag kommer hem ska vi äta god mat och fika med marsipantårta. Jag ska också ge pappa kallsingarna jag köpte till han igår heheh Ingrid köpte till sin med, men jag köpte med massa olika glasögon på och Ingrid med robotar. Kanske lägger in en bild sen  nångång. Imorgon är det simning i skolan, men varken jag eller Ingrid ska typ simma.... så vi får väl kolla på. Men vi måste endå simma senare under terminen medans dom anadra kollar på Lucia. Då måste vi simma tillsammans med killarna. Lägger nog in ett inlägg imorn.

Pusshej. btw nu är de ingrid som skriver (: 
Carro är sötast,snyggast,roligast,underbarast&bäst älskar min kalkonmops  <33 hiih ville bara säga de men nu ska ja TVINGA ut henne på prommernad puss på er alla!§

Kommentarer
Postat av: amawda

köpte ni kalsongerna på topman på souk i stan? :P

puss

2008-11-09 @ 20:29:30
URL: http://amawda.blogg.se/
Postat av: Carro

japp det gjorde vi haha det var du som gav tippset förut när vi var istan nångång, när du skulle köpa till Robin.... ;P

2008-11-10 @ 17:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0