Söndag.

Jag och Amanda för precis ett år sen. <3

Hej, haha
hade ingen passande bild för dagen så tog bara någon, nu vart det på mig och min kompis Amanda. Idag var jag och Josse på bio, det var ju alltid trevligt. Ikväll var jag och min kompis Mia på promenad, höll seriöst på att blåsa bort. Det var verkligen snöstorm iallafall. Fast endå rätt mysigt att sätta sig framför tv:n och kolla på Ensam mamma söker finalen, med knallröda kinder och en kopp te haha. Imorgon ska jag bara hem och plugga, men man vet ju aldrig om det skulle bli några endrade planer. På onsdag ska jag kanske följa med till Mias stall, och sitta i nån slags stort svart glid däck bakom hennes häst medans den drar. Det kanske låter lite skumt, men det är nog skit skojigt.... Fast bara kanske, eftersom plugget måste gå först nu.... På torsdag har jag utvecklingsamtal, önska mig lycka till heheh. I Helgen vet jag inte vad jag ska göra, men det är ju första advent så mysigt blir det säkert. Fast jag bara måste hälsa på Nicole i hennes nya lägenhet. Det är ett måste faktiskt, lite taskigt annars också. Hoppas snön håller i sig, för jag ska åka pulka isånnafall haha. Mia och jag ska åka i ett bildäck någon dag i våran backe. Justeja om någon vill plugga spanska onsdag eller torsdag är det bara att slänga en kommentar haha.

Pusshej.


Kommentarer
Postat av: josse

torsdag passar mig?

2008-11-24 @ 19:25:40
Postat av: Felllyyy

Det va goda muffins idag!!



<3<3 Felllyyy

2008-11-24 @ 21:17:02
URL: http://felllyyy.blogg.se/
Postat av: Carro

åh jag kan inte på torsdag (snyyyyft) :'(

2008-11-24 @ 21:25:44
Postat av: Carro

Ellerhur, varma å smaskiga :) tack fillan, jag kan bjuda dej på någonting nästa gång haha <333333

2008-11-24 @ 21:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0