Söndag.

Hejsan, ska bara säga att jag kanske ska byta namn på bloggen..heheh..Men iallafall idag har jag varit med Josse, vi gick ut med hugo och kollade på en rolig film. Jag tog bussen till och från henne, och jag har tänkt.. Jag behöver verkligen ett busskort! Och det är precis vad jag ska köpa imorn, eller iallafall någon gång i veckan. Hur mycket pengar slösar jag inte på bussremsor? Snart har jag iallafall ett busskort! Nu måste jag plugga matte. I guess. Har typ inte pluggat nånting på lovet, har liksom inte orkat. Kommer få dåligt samvete i veckan sen för det. I veckan har jag inga planer för riktigt. Det är ju skola. Men efter den nån dag kommer jag säkert va med Jackie och Josse. Saknar Nicole jätte mycket så ska träffa henne nån gång också. Sen är det ju mest tidiga mornar, läxor och stress. Men kommer iallafall skriva inlägg. Det kanske är tråkigt att det inte kommer några bilder, har inte tagit itu med hur man gör för att lägga in det haha. Men det kommer nog. Nu fick jag veta av min kompis att lärarna redan börgat med utvecklingsamtal, så måste bara plugga nu! gu!

Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0