Tisdag.

Hej, idag har det varit en helt vanlig dag i skolan. Vi har bara haft vanliga lektioner och inget speciellt har hänt på dom. På rasten satt vi i vårat lilla mörka rum vi just har upptäckt haha. Jag måste endå tacka mina bästavänner, för utom dom skulle det inte bli samma sak i skolan! Efter skolan gick jag hem ( eftersom jag har ridning idag ). Men när jag skulle gå hem från skolan var det så regnigt och blåsigt samtidigt så jag tappade känseln i benen och händerna, det var asläskigt! Det kanske låter löjligt men jag sprang i till en persons hus och plinga på eftersom jag tänkte fråga om jag fick låna telefonen, för då blir man ju lite varmare om man går in och ringer haha. Men dom öppnade aldrig så jag sprang hem istället. Sen kom Annika och hennes mamma och hämtade mej till ridningen, och då förberedde jag mej med långkalsonger och hela paketet för att hålla mig varm. Och jag lyckades haha. Ikväll ska jag plugga massa SO, inte så kul men det måste ju göras! Sen ta en varm kopp te och kolla på S.O.S familj heheh. Imorn ska jag och Emmi kanske till Nicole och bada i hennes bubbelbad en sista gång! Hon flyttar ju på fredag. Det känns så jävla konstigt! För hennes hus är liksom ett Nicole hus haha. Plus att det är en tjej i min klass som ska köpa huset, det känns ennu mer knasigt. Men aja, Nicole ska ju få världens största och lycksigaste rum i sin nya lägenhet.... Men jag tror tyvär inte jag kan va med imorn, eftersom att vi har NO prov dagen efter, åh. Resten av veckan blir det väl typ pluggande, Ingrid och Josse som gäller. Och helgen vet jag inte ennu. Justeja jag måste ju bara kolla in i Nicoles nya lägenhet nån dag i helgen.



Jackie, jag, Josse och Felicia. <3

Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0