Torsdag.

Hej, idag hade vi det där NO provet i skolan, och det gick faktiskt rätt bra för min del. Sen hade vi ett hemkunskapsförhör och det gick jätte bra! Jag kunde alla 41 onödiga köksföremål haha. Efter skolan gick jag och Ingrid hem till henne. Vi var så glupska att vi tog billys pizza heheh och samtidigt kollade vi på Top Modell. Det var ju final och vi var helt besatta av det! Vi ville att olika skulle vinna, så vi vart typ lite småsura efteråt haha. Jag åt middag där också och åkte med Ingrid och hennes pappa till Biltema och Ica Maxi. Ingrid hade fixat mitt hår då, och när jag själv fixar det blir det aldrig bra. Men när andra gör det blir det hur fint som helst. Väl där, alltså på Ica Maxi kollade vi på skor och köpte choklad, jävla tjockisar vi är haha. När jag kom hem gjorde jag inte så mycket, eller jo satte mig här vid datan och skriver i bloggen och är inne på msn. Imorn blir det teater i skolan, alltså vi ska gå på teateruppvisning. Så det blir ju bara två lektioner, fett najs. Men det är ju oförberrett engelska prov, och jag kommer inte klara det, men som tur är ska jag få extra undervisning i engelska. Resten av dan imorgon blir det väl Josse eller nått,  får väl se. Skriver imorgon iallafall.

 PS.
Ingrid I love you.

Pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0