Torsdag.

Hejhej, idag har ju jag varit i skolan som vanligt. Det har varit en helt vanlig dag. Rätt lungn faktiskt. Vi hade hemkunskap, det var ett tag sen. Men vi brukar få laga goda maträtter, men idag någon mexikansk lins soppa. Det var inte alls gott! I min lilla grupp är det ju jag, Amanda och Felicia. Våran soppa vart typ endå den bästa. Men den var endå absolut inte god. Så vi gick till matsalen efter och åt iallafall. Fast där vart det någon äcklig pastagrej. Resten av dagen hade vi bara två stugor, fett skönt! Efter skolan gick jag och Josse hem till henne. Haha eller jag är där nu. Vi har druckit te, och nu är vi inne på datan och kollar på TV ( the hills och nu americas funniest home videos ). Älskar det programmet haha, det är så kul att se när folk är så klumpiga och gör illa sig. Jag ska ta bussen hem sen. Ikväll är det spanska och matte som gäller. Skriver nog ett inlägg imorgon.


Söta Josse!

Haha vi.









Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0