Tråkig tisdag.

Hej, idag har det bara varit en tråkig skoldag! Jätte tråkig faktiskt, höll seriöst på att somna på SO:n ( snark ). Efter skolan gick jag hem i regnet och hemma sen slappade jag bara och åt nudlar haha. Annika och hennes mamma skulle komma och hämta mig eftersom vi skulle åka ut till ridningen. Det var kul där, fast väldigt väldigt regnigt. Nu väl hemma ska jag äta och sen göra engelskan. Jag är deppig idag! Det är säkert för regnet och den tråkiga skoldagen och allt.... Aja nu ska jag inte klaga. Fresten kl. 20:00 börgar ju typ det där programmet S.O.S familj eller vad det heter, ska nog se det och dricka te eller varm choklad till. Det är nog uppiggande.

Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0