Valborg today.



Hejhej, idag var det sista dagen på praoen, vi bara YES! Nemen lite skönt var det ju, men man kommer ju endå sakna stället lite, ibland kanske.. Men iallafall, vi fick med oss två varsinna stora bulllängder hem, haha det var ju bra. Vi slutade även redan klockan tio idag, skönt, så vi gav våran handledare Jimmy en kram sen drog vi hem till mig. Haha där fikade vi direkt, jag och Josse alltså, med chokladmuffins, bullar, kakor och saft ute i solen. Mysigt. Lite senare åkte vi hem till Josse och satt och solade där ett ganska så långt tag. Eftersom att jag och Jackie ska sova hos Josse inatt, eller det är natt just nu typ men jaja, då åkte vi iallafall till Centrum och mötte Jackie och gick promenad och hämtade hennes grejer och så. Vi alla har typ börjar slåss hela tiden nu för tiden så ja.. Haha, men vi hade jätte kul iallafall. På kvällen åt vi på pizzerian och skrattade som tusan! Det är ju som sagt valborg idag, så vi gick ner till närmaste brasan och hade kul, vi köpte sockervadd, läsk och träffade kompisar som bla, Felicia och hennes kompis, Jossan och Emelie. När vi hade som roligast behövde vi tyvärr gå hem för det hade blivit för sent annars.. Åh jag hade velat vara kvar! Sen vi kom hem har vi bara slappat, tv och chips. Jag, eller VI, har verkligen haft överenergi idag det måste ni ju hålla med om? Haha Jackie deckade för ett tag sen och nu Josse också, vi är så trötta för att vi har varit så himla pigga, snart somnar väl jag också haha. En trevlig valborg iallafall!

Igår på praoen när vi sa att det var våran sista dag imorgon, haha det verkade som om dom typ tyckte det var bra! För Jimmy (handledaren-kocken) stod i köket typ deppig och lagade mat, sen när vi kom in och sa att vi skulle gå tidigare imorgon på våran sista praodag han bara "Va ska ni! Jaha okej haha.." Typ öättad? Och en annan bara "Sista dagen imorgon? Härligt va?" Vi bara okej.. Efter praoen åkte vi hem till mig och bakade chokladmuffins och slappade, sen åt vi hos Josse, vi trodde vi hade bråttom då vi stressade skit mycket med massa olika maträtter haha.. Men det hade vi inte. Lite senare mötte vi upp Emmi och Ingrid för vi skulle ju på dansen, den var jätte rolig!

Imorgon vet jag inte aöls vad som händer.. Om mamma inte jobbar kanske vi ska shoppa lite, Josse ska shoppa med sin iallafall så vi måste gå hem rätt så tidigt. Får väl se vad som hittas på.

Har jag något att tillägga..Ja, fan att vissa personer är upptagna, you know! Jo justeja höll på att glömma att jag är femton på söndag! Gratta mig järna haha. Men nu är jag trött så här kommer lite bilder, sen ska väl jag också somna i soffan som dom andra ha en fortsatt trevlig valborg
pusssssssssss


Jag var helt slut efter all köttfärs grejs så jag satte mig där på bänken =)


Jag hade plågats av all lök, även mitt öga =)


Josse också =)


Haha favoriten just nu, remmar =)



Jag =)


Josse =)



Skuggor =)


Josse med fikat på våran lilla tomt =)


Saften =)


Jag och jackie på pizzerian =)


Josse lika nöjd också =)


Jackie, Emelie, Jag (ser lite sajko ut), Jossan och Josse tar ju kortet också =)



Brasan, men det var mysigare när det blev mörkt lite senare sen =)


Okej jag, fast det här är lite bilder från förra veckan =)


Söta Josse =)


Jag som typ kutar ner för en backe =)


Love =)


Idag på min tomt, okej typ stolt =)







Kommentarer
Postat av: josse

värsta bästa valborg med er:)

haha de har ju vart fett kul att praoa tsm man vill nästan inite tillbvaka till skolan men ändå inte;)

men haha du måste få hans msn!!!!:)

puss<3

2009-05-01 @ 18:59:50
URL: http://myday.devote.se
Postat av: Carro

Ja de var det verkligen! :D fett kul ;) Ja praoen var faktiskt lite, men bara lite, mysig ibland, kommer sakna det där lilla rummet där man gick ner och åt i haha :P Ja det måste jag verkligen, eller inte måste jag SKA, vänta bara =)

Puss <3

2009-05-01 @ 21:49:56
URL: http://caaaarroooossss.blogg.se/
Postat av: jackie

valborg va bäst!

fan va sjukt ful bild på mej med brillorna!

haha, ska du fråga på facebook elr?:p

KRAMISAR<3

2009-05-01 @ 22:43:21
Postat av: Carro

Ja ellerhur, love that haha! :D Nej fett cool ju ;) Haha ja du skulle bara veta vad jag har gjort under kvällen.. inte facebook ett liknande ställe ;) Nej men får se hur det blir med det där "/

Färg har man fått idag iallafall :P

Pussisar <3

2009-05-01 @ 23:21:24
URL: http://caaaarroooossss.blogg.se/
Postat av: Felllyyy

hejhej:D fina bilder! syns på måndag!!<3<3

2009-05-02 @ 17:25:56
URL: http://felllyyy.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha tack så mycket ;) Japp det gör vi :D

Puss <3

2009-05-02 @ 18:29:28
URL: http://caaaarroooossss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0