Bästa helgen.



Heeeej! Fint väder idag, man kan väl nästan kalla det för sommar. Idag var det skola igen då.. Jag kan väl inte säga att det var kul, men ja, det är ju bara två veckor kvar nu så det är bara att längta. Men idag på jumpan, körde vi rullhockey, det var as roligt haha! Sen har dagen rullat på som vilken skoldag som helst, på rasten köpte jag, Amanda och Felicia glass, piggelin, det var länge sen man åt det haha. Nu sitter jag här och skriver och har även typ värmeslag för har fett ont i huvudet.. hm, jaja det gåt väl över. Nu berättar jag om helgen.

I torsdags, åkte jag, mamma och pappa och storhandlade! Sånt älskar jag. Vi laddade upp med taco bufe och jag gjorde i ordning mig lite, för klockan fem skulle ju Josefine och Linnea och massa andra släktingar komma. Haha först var vi rätt "blyga" för varandra, jag, Josefine och Linnea alltså, det blir alltid så eftersom att vi träffas rätt så sällan.. Men sen försvan det och vi hade riktigt kul och gick till parken efter maten. Vi åkte nog linbana i en timme, man tröttnar ju.. På kvällen skulle vi bowla, det var jätte skummt för det var en kille/man som drog ner byxorna (och kalsongerna?) och satte sig på en bil brevis våran, höll på att dö av skratt, och Linnea bara "OJOJOJOJ" lät lite roligt.. Jag förlorade på bowlingen.. jag tror att det mest var p.g.a. min pappa som satt och kommenterade varendra rörelse jag gjorde! Men det var kul iallafall.

På fredagen skulle vi till Grönan, tradition varje år. Först när vi kom dit regnade det som sjutton, men då åkte vi endå barnkaruseller under tak med Lova så det gjorde inget.. Efter lunch åkte dom andra hem och då började solen visa sig, så vi passade på att åka massa! Men jag säger bara ALDRIG MER FLYGANDE MATTAN FÖR MIN DEL! Jag nöp Linnea varje gång den åkte neråt, så hon fick märken efter stackarn.. Insane vågade vi inte åka, efter att vi sett en kulle varit röd när han gick på den och vit när han gick av den.. vi bara no. Sen köpte vi remmar, nappar och läsk och lite grejer. På kvällen stod vi i filmbuiken i en timma tror jag, massa krongel med filmer och allt.. Ennu senare var vi så trötta att vi somnade till filmen, eller iallafall jag och Linnea, men det var så skumt för jag somnade på golvet på alla utlagda madrasser, sen vaknade jag typ två och la mig på min säng, sen vaknade jag fem igen (visste att jag satt på mig mjukisbrallor innan filmen) men då hade jag jeans på mig? Då måste jag ju satt på mig det i sömnen typ.. Skummt!

På söndagen åkte vi in till stan. Först var jag jätte tjurig över någonting.. men det gick bort sen! Vi åt på KIngburger, Ben & Jerrys noch shoppade loss lite. Eller dom gjorde det iallafall, fast det är klart, dom är ju inte i Stockholm varje dag! Dom köpte massa fina klänningar, skor och tröjor m.m. Sen hittade vi en jätte flummig grön blommig perfym som luktade godis, den ska jag fan köpa sen! Det tråkiga var att deras tåg gick klockan tjugo i sex, men jag följde med dom endå dit och vinkade av dom. Sen åkte jag hemmåt i en helt full buss av Hammarbyare, så irreterande..!

Japp det var en härlig helg! Nu är det bara sommarlovet att se fram till. I veckan blir det plugg till No provet på torsdag, dans och sen ska jag och Amanda hitta på massa kul! Skriver väl i blogggen någon dag i veckan eller i helgen, här kommer lite bilder från denna helg.
Puss på mun ♥


Linnea, kusin och bästa vän =)


Lova =)


Älskade Grönan =)


Josse och jag =)


Haha självklart =)


greta så jävla söt =)


Josefine och Linnea på båten hem =)


Jag också haha =)


Köpte sånna jätte goda =)


Tjjubbie =)


Gott =)


Always =)


Haha jag lekte lite modell eller något =)

Kommentarer
Postat av: Felllyyy

Hejhej:D fan vi ska åka insane detta år du å ja! Och även om vi dör efter!!:D haha love ya<3<3<3<3

2009-05-25 @ 19:46:27
URL: http://felllyyy.blogg.se/
Postat av: Carro

Tjue :D Haha im always ready.. :P Fast du får åka den först isåfall, o säga om den är "åkbar" för vill inte riskera något haha :D Kul på torsdag! :D

Love you to <3

2009-05-25 @ 20:48:50
URL: http://caaaarroooossss.blogg.se/
Postat av: amanda

hejhej :)

Gud vad kul i sommar med paddling, båten och massa annat, längtar så mkt! men vi ses imorrn och längtar tills torsdag! puss <3

2009-05-26 @ 19:20:52
URL: http://amawda.blogg.se/
Postat av: amanda

Japp o hajen haha :D Vi ska fan äta mest glass av alla! :O Japp ses imorgon och jag längtar också fett mycket tills på torsdag :D ;)

Puss <3

2009-05-26 @ 21:37:13
URL: http://amawda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0