Förlåt att jag inte skrivit men nu gör jag det.



Hej länge sen jag skrev, men har haft så mycket för mig.. Jag har dessutom blivit helt galen i vindruvor, ska på någon tråpisk marknad med någon i veckan, eller jag vill det och då ska jag verkligen köpa det om det finns. Idag har jag arit med Josse eftersom att ag sovde där från igår. Det var skoj, idag har vi mest kollat på robinssonrepris, spelat bedminton och solat. Åt pannkakor till lunch sen stack vi till Haninge och kollade lite, köpte ett grönt jätte flummigt tublinne, grönt är min nya färg you know haha. Nej men sen har jag bara ätit god mat, städat HELA rummet (så stolt) och nu sitter jag här och skriver. Okej nu ska jag berätta vad jag har gjort i veckan men ska fösöka få det kort..

Onsdag: Då var det dagsvärket, jag och Felicia var på hennes mammas jobb och jobbade lite och gick på stan i typ två timmar, det var as kul! Vi provade även ut våra framtida balklänningar haha, men det får man ju se hur det blir med det.. Och självklart åt vi på Mcdonalds. Men det var några jävlar som tog kort på oss, man blir ju irreterad. Såg dom typ fyra gånger til den dagen också. Jaja, haha det roligaste var ju när Felicia gick in i en stolpe, höll på att garva ihjäl mig. På kvllen var det dans, roligt.

Torsdag: Vanlig skoldag.. Tråkig, men på rasten gick jag och några till en park och Felicia tappade sin nyckel i sanden så det var ju lite jobbigt.. Men det hittades av henne själv så det var ju tur! Efter skolan kommer jag inte ihåg vad jag gjorde, typ inget.

Fredag: Orientering, jag var med Amanda, det var as kul! Haha vi var lika förvirrade som vanligtvis. Nemen det gick ju endå ganska så bra måste jag ju säga.. Jag ramlade lite titt som tätt så vi häll på att garva ihjäl oss, det var en kille som ramlade på typ blåbärsris/blåsippor och det var jävligt kul måste jag påstå haha. Hyur lyckades stackarn? Men iallafall, efter lunchen i solen blev vi väldigt slut och slöade oss fram på sista banan. Ringde även Ingrid för information, vad skulle vi göra liksom, vi gick på övertid. Haha när vi hade slutat tog den oss säkert en timma att gå till bussen, det kändes som 1000000000000 år. Vi stannade och "tränade" på några väldigt oliga träningmakkapojjer (enligt oss). Väl hemma hade jag värsta bråket med pappa, jag har aldrig hört honom skrika så högt.. vad fick han luft ifrån.. Men det löste sig iallafall. Ennu senare åkte jag och Amanda och bowlade, skitkul. Jag vann med trettio poäng haha glad. Det blev väldigt sent så vi tyckte det var lite små kusligt ute när vi väntade på bussen, det var även några som hade rockgrej så det hördes ju inte lite kan jag säja. Men det var en jätte rolig kväll.

Lördag: Bedminton med pappa på morgonen eller förmiddagen, väldigt jobbigt, men kul. När jag kom hem duchade och packade jag, skulle ju till Josse och sova där. Vi promenerade hem till henne och sen körde vi bedmintion och åt världens godaste middag. Det var ju chlagerfestovalen på kvällen, kunde vi ju inte missa, Emmi och Agnes kom även dit så då blev det ennu roligare. Vi satt och skrek, skrattade och åt massa gott. Om rätt låt vann vet jag inte riktigt, gillade turkiets. När dom gått hem var vi väldigt trötta men satte endå på Ariel.. antingen var vi jätte trötta eller så var filmen väldigt tråkig, för båda somnade.

Imorgon blir det plugg hemma, tråkigt men ett måste. Hoppas vi har vindruvor och is te då, mhmh.

På torsdag kommer världens bästa kusiner hit, Josefine och Linnea, då ska vi bowla, grilla, spela fotboll, kolla balklänning åt Josse, köpa massa godis, gå på grönan, shoppa och självklart dra igång med vårat vanliga flumm. Allt ska hinnas på tre dagar. Men nu ska jag gå, här kommer lite bilder
pusssssssssssssssssssss


Längtar =)


Japp jag ser lite konstig ut, men dom där brillorna har jag letat och kollar efter så mycket, säg till om du hittar dom =)


Var bara tvungen att lägga in en bild på sötnosen =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0