Haft kul idag och längtar tills imorn.



Shou! Idag har jag varit med Jackie, det var as skoj! Eller först var det skoldag, det innabar idrott där vi körde fotboll (och jag träffade en kille mitt i prick haha) nej men stackarn.. Sen lite senare under dagen hade vi so prov, jag vet inte hur det gick eller det kändes som om det gick både dåligt och bra, det får jag se nästa vecka.. Sen fick jag G på engelska provet, det är väl okej. Jackie hade ju varit hos doktorn idag så hon kom till migf lite senare. Vi har mest slappat framför tv, data o skrattat o varit i parken. Efter middagen skulle vi gått på dans, men det blev ingen och det tycker jag är dåligt. Men vi gick och köpte glass istället. Haha oxh på shell, stod vi och fnittrade åt något jag inte vet, och en man bara "fnitter och fnitter" gu jag skrattade inte då utan verkligen FNITTRADE, det kan inte låtit så snyggt haha. Ikväll har jag duschat och tagit ett salt fotbad, bra för alla skavsår.

Annars i veckan har jag mest pluggat till so provet. Fast igår åkte jag och Jackie till Centrum en sväng. Vi skulle mötas där, och när jag åkte buss var det en sån himla äcklig gubbe där.. Trodde jag seriöst skulle spy eller något. Han höll på att rulla cigaretter samtidigt som han drack öl, stank och mumlade för sig själv. Av någon otur hamnade jag framför honom så tillslut bytte jag faktiskt plats! I centrum sen var det iallafall jätte kul, vi höll nog till mest på HM. Jag köpte en tröja och massa flummiga toffsar. När vi skulle åka hem mötte vi självklart på killen som man allltis möter på där, päronet. Sen gjorde vi omelett hos Jackie.

Imorgon är det sovmorgon för vi är ju lediga både imorn och på fredag, sen helgen också. Så det blir ju fyra dagar! Det betyder uppesittarkväll ikväll. Fett skönt. Imorn vet jag inte vad jag ska hitta på på dan, typ städa och dammsuga lite iallafall, sen klockan fem kommer ju kusinerna, tror det blir bowling på kvällen om dom har öppet.

Här kommer lite bilder från kvällen med Josse, Agnes och Emmi. Tog lite bilder idag också och så kommer jag ta när kusinerna är här, so promise att jag laddar in dom sen om det funkar
pussssssssssssssssssssssssssssss


Josse och jag, vet inte riktigt vad vi gör men iallafall =)


Josse, Agnes och jag som flummar lite =)


Agnes och Emmi sötnosar =)


Vi =)


Okej jag ser ganska stirrig ut men jaja =)



Jag =)

Emmi =)


Japp =)


Alla =)


Vi kollade på chlagerfestivalen =)


Alla igen som kollar på chlagerfestivalen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0