Haha Emmi.



Heeeej på er  Den här helgen har varit fett soft.. På fredagen efter skolan åkt ju jag och Amanda till Centrum och handlade lite, bl.a. morsdag present! Till mamma blev det ett jätte sött litet gris kort med en typ glaumor gris på framsidan, och en liten kylskåpsmagnet med typ samma gris på som jag la i samma lilla kuvert, gulligt värre. Hon blev jätte glad för den idag  Men iallafall, när vi satt på bussen från centrum, jag och Amanda alltså, då ringde mamma och sa att jag skulle åka till söder för hon var påväg dit, eftersom att vi skulle äta på favvis stället, som har grym kebab! När vi ätit det gick vi till våran film butik där brevid och köpte godis och filmer, najs.

På löraden var det brännhett ute, så jag satt eför första gången i år på mig en kjol, vilket var riktigt skönt i värmen :P  Vi promenerade mest runt på söder, fick även ett par jeans, skor (väldigt fina, men jag ska inte visa dom för någon ennu bara två personer har sett dom haha) också köpte jag en bra bok, alltid bra och ha till sommaren! Sen gick vi och fikade på ett jätte mysigt Waynes coffie, det mysigaste jag har varit på faktisk, men ni måste bara pröva varma sconse men creemecheese och hallonmarmelad, så gott! Självklart hängde isteet med på ett hörn också haha. Men det var en jätte läskig gubbe där inne på söder som skrek "hora" och massa fula ord till as många tjejer, han tog tillomed tag i ens tröja, blev skiträdd :( Jaja vilka typer.. Resten av kvällen tillbringades hos Josse, vi fick JÄTTE god mat, det smakade utomlands och sen såg vi självklart Robinsson finalen, haha vi satt verkligen och skrek! Anna borde vunnit, inte Ellenor.. Men det är som det är, men är endå arg, hon har bara legat och solat där på ön, Anna hade behövt pengarna mest, blr så arg på gubben Jarmo som inte släppte fram henne, AAHH! :( Men det var så mysigt sen iallafall, jag och Josse körde bedmintin tills jätte sent och det ska vi göra på lördag också  

Idag var det konfirmation frå nio till tolv för mig och Emmi :P Det var väl mysigt, speciellt kul att träffa Julia och Ellinor!  Åh  längtar verkligen till Italien, tänk att åka med alla kompisar, så kul! Efter konfirmationen köpte jag och Emmi glass  centrum och solade på ängen där, mysigt om inte en gubbstruts hade ställt sig och glott sen, men då gick vi där ifrån. Vi åkte till Emmi och åt tårta den var jätte god. Lite senare gick vi till parken och solade och snackade as länge.. det var kul, sen gick vi till mig och solade på terassen tills jag fick solsting, då hämtade vi massa frukt och gamla tidningar och satte oss i skuggan istället. Men en jätte rolig dag verkligen! Det är ju som sommar också, ennu bättre. I veckan blir det sista öset med plugg och vänner

/ En GLAAAAD CARRO!

 

Kommentarer
Postat av: Felllyyy

Faan va kul vi hade idag:D<3<3<3

2009-06-01 @ 18:51:01
URL: http://felllyyy.blogg.se/
Postat av: Carro

Jaaaaoooop det hade vi verkligen! :D Måste göras om ;) Puss <3

2009-06-01 @ 21:36:02
URL: http://caaaarroooossss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0