Happy birthday to me.



Bara för att jag är bra och fyller femton imorgon! Wiho. Eller klockan fyra i natt, bara sex timmat kvar, fett najs, inte för att jag har en aning om vad jag kommer att få men hoppas på det bästa haha. Imorgon innan gästerna kommer ska jag och pappa åkå och välja tårtor, eller jag ska välja dom, har redan bestämt att det ska va en choklad och en citron tårta, haha valde det typ förra året också, fyfan vad gott! Sen kommer som sagt mormor och Roland, Tina och Leif och självklat kusin Dennis.. Tradition vettni, men det ska bli skoj, skriver mer om vad jag fick och så efter sen. På kvällen, om den "lilla festen" inte blir försent tror jag att jag och Josse ska ses.

Idag lördag låg jag och solade i typ fyra timmar på förmiddagen, jag skojar inte, så jag har fått lite färg haha. Klockan tre var det innebandyträning, sista gången. Det var jätteroligt där, haha även om det bara var jag, Amanda, Fredrik och läraren, har är fett najs. När vi slutade promenerade vi med dom till busshållsplatesen som var en bit till, så vi snackade rätt så mycket. Bla. om barn haha. Justeja, läraren vid namn Omar, han säjer ordet soft i varje mening, vi bara okej.. Men det var kul! När jag kom hem tog jag en duch och åt tacos, fett gott. På kvällen mötte Josse upp mig på alleplan och hon hade med sig Hugo så vi satt i parken och gungade och snackade sen sprang vi hem och kollade på Robinsson med vaniljglass och mango till, det var gott kan jag säga! Japp och nu sitter vi här och kollar på teve och bara softar, snart börjar ett skit bra program på MTV som vi brukar kolla på.

Justeja i torsdags till fredag sovde ju jag och Jackie här hos Josse, det var skoj! Dom deckade ju som sagt i soffan men jag var så pigg och satt och kollade på hetingen Nallehpuh istället haha. För någon hade suttit och hållt på dosan så kunde tyvär inte byta kanal.. Jaja, på morgonen vaknade vi rätt så sent och åt as god frukost som även jag har köpt hem nu haha. Dagen tillbringades med att sola, reda upp ett bedminton nät i en timma, ge upp det, köpa glass och jordgubbar, snacka i parken, träffa Jossan ett tag.. Ja typ det. Lite senare på kvällen kom Josse, Jossan och ävcen en chipspåse hem till mig, vi hade verkligen jätte roligt! Först var vi i min park och åkte linbana, den är fett najs haha. När någon skulle åka stod alla andra som några jävla paparatsis (stavning?) och tog kort så roligt. Sen gick vi in till mig och kollade på filmen the Tucker most die, den är fett bra! Och åt chips, godis och massa coola och annat till, glupska. Fast dom behövde tyvär dra hem vid tio för då gick deras buss.

Men ha en skön kväll alla och en fortsatt trevlig dag imorgon, för det ska jag ha! Haha typ överlycklig men det är trotsallt min födelsedag som sagt. Jaja bjuder på lite bilder
pusssssssssssssssssssss


Jackie och jag solar, haha de ser ut som om jag har häng men det har jag inte, vill även ha dom där brillorna =)


Sommrigt värre =)


Jackie =)


Josse =)


Jackies super fina och goda tårta hon fick baka på sitt cafe, tog med den till Josse och vi bara mums =)


Jossan uppe i parken =)



Jag som försöker komma upp eller något =)


Haha Josse =)


Woooof =)


Jag och Jossan haha =)



Haha igen, inte för att jag vet vad vi gör =)


Jag som ja åker helt enkelt =)


Söta vi är =)


Blommor på min tomt =)



Kommentarer
Postat av: josse

haha ja man kan ju indra vem den där nån var som höll på dosan;):P

men fett skoj vi haft, vi måste verkligen träffas i morn!!:D

puss

2009-05-02 @ 23:48:35
URL: http://myday.devote.se
Postat av: Carro

Haha ellerhur.. ;) Ja verkligen! :D Roligaste sommardagarna på länge ;) Ja det måste vi, om jag får.. :P Hoppas det finns tårta kvar i veckan haha you know :D :P Puss <3

2009-05-03 @ 00:54:20
URL: http://caaaarroooossss.blogg.se/
Postat av: Nea

graattis gumman !! ;)<3

2009-05-03 @ 01:00:10
Postat av: emmi

GRATTIS :D<3 och va mysigt allt låter , :) och åååhh va gott med jordgubbar!! :P <3

2009-05-03 @ 01:21:08
Postat av: Carro

Tack Nea, ses snart :P <3

2009-05-03 @ 01:29:57
URL: http://caaaarroooossss.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha tack Emmi ;) Ja visst gör det, det har varit mysigt också! :D Japp, inte för att jag åt några men iallafall :P :D

Ses på måndag puss <3

2009-05-03 @ 01:38:30
URL: http://caaaarroooossss.blogg.se/
Postat av: Idde

Happy birfday tooooo you!!!!! GRATTIS ÄLSKLING!!:D

2009-05-03 @ 14:43:43
URL: http://medingridsord.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha tack så mycket! :D Nu är jag femton, det känns fett bra ;) Puss <3

2009-05-03 @ 21:34:45
URL: http://caaaarroooossss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0