Har haft förskylning, men yes idag är det fredag.



Hejhej, idag är det äntligen fredag! Känns som det var en eveghet sen det var det.. Men iallafall, idag har det varit skola som vanligt, alla lektioner har gått bra! Är lite besviken för jag hade verkligen gjort allt för att få ett VG i spanska och hon sa att jag var på gränsen till det (typ VG- G+ nu) SÅ NÄRA VG VERKLIGEN! Men hon kommer bara sätta G sa hon.. åh. Men jag fixade tekniken idag så nu är det ett bra VG där och där är ju endå nians slutbetyg! Haha stolt.. Jaja, alla har typ haft ont i huvudet idag! Även jag.. eller jag har det nu. Jobbigt. Men snart ska jag och Amanda till Centrum en stund, det är mors dag på söndag så vi ska väl köpa något också blir det väl en glass kanske? Jag har ju som sagt även varit förskyld denna vecka, värst var det i tisdags och onsdags, men det håller fortfarande i sig, så ska köpa något som kanske kan "bota" det lite.. Men det blir nog kul! Ikväll tror jag det blir god middag hemma.

Annars i veckan har jag mest pluggat till NO provet, som jag fick G på. Har även pluggat till teknik uppgiften, satt från klockan fem till tolv med den igår därför jag är lite trött idag.. I tisdags var jag med Anmanda, det var jätte kul vi bakade chokladmuffins och kollade på Topmodell som vanligt haha. Sen gick vi ut och tog naturbilder/"Modellbilder" som jag kommer lägga in i nästa inlägg tror jag, dom blev jätte fina! Jo igår åt jag, Felicia och Amanda på pizzerian, vilken var väldigt gått och kul. Justeja min skåpnyckel som har kommit bort på någon konstig anledning har inte hittats, silvernyckel med gula och rosa pärlor, ska det vara så svårt, men jag får väl köpa en ny på måndag får 50 spenn. Men ha det bra skriver i helgen tror jag
pussssssssssssssssssssssss


Väldigt fin bild på mig och Felicia i våra framtida balklänningar haha =)


Kommentarer
Postat av: Felllyyy

Tjenixen:D den bilden e sjuktsnygg;) och vi hade verkligen kul i torsdas, och alla andra dagar! LOVE YA<3<3<3<3<3

2009-05-29 @ 18:54:21
URL: http://felllyyy.blogg.se/
Postat av: amanda

hejhej :)

det stavas förkylning haha :P

men det var jätteroligt idag! vi sews kanske i helgen, puss <3

2009-05-29 @ 20:33:55
URL: http://amawda.blogg.se/
Postat av: Carro

Hej Felicia! :D Visst är den! :O Typ framtida modeller haha.. Nemen den är fin ;) :P Japp det har vi verkligen haft ;) Justeja kul att din kusin också heter Josefine haha :P Puss <3

2009-05-29 @ 21:40:11
URL: http://caaaarroooossss.blogg.se/
Postat av: Carro

Hej Amanda! :D Alltid.. nej men jag pallade inte ändra sen :S Japp det var skoj ;) Ja det kanske vi gör :D :P Min mamma kommer nog bli väldigt glad för presenten iallafall, puss <3

2009-05-29 @ 21:42:26
URL: http://caaaarroooossss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0