Helgen och världens jobbigaste måndag, du skulle bara veta.



Hejhej. Bilden är från min middag/fest i fredags, men den har jag ju redan skrivit om. Den här dagen har varit sjukt jobbig! Först blev jag glad när jag vaknade imorse och tänkte att vi hade dans i skolan. Men NEJ vi ska ha orientering.. som jag hatar, iallafall när man ska ha det i ballerina skor och mitt i skogen, kan dom inte ha den på en äng eller något iaf? Japp jag är irreterad.. Innan det hade vi spanska prov också, ett skit svårt! Jag och Felicia skulle som sagt fråga om "prao för en dag" eller dagsverket som det kallas, på ett hunddagis som ligger rätt så långt bort.. Ocj ja.. vi sprang dit hela vägen från henne, SPRANG! Det var så himla jobbigt, men lite kul också haha. Vi missade bussen och sprang som sjutton för att hinna till den men missade.. När vi kom till hunddagiset, som en uteliggare gav oss info till haha, så gick vi dit och hundarna blev som galna, fast det var kul och gulligt! Sen sprang vi igen, för vi skulle ju tillbaka till skolan, så vi sprang till fet bussjållsplats och massa skit.. men tillslut hann vi precis med den bussen iallafall. Tur det. I skolan fick vi spruta ner oss i perfym för ja.. På våran stuga fick vi sluta en halvtimma tidigare, fett skönt, så jag tog bussen hem OCH ÅT! Tog även en chokladmuffins haha, Josses och mina favoriter, fast stackarna var sjuk idag mn kommer antagligen imorgon, Josse alltså. Det var denna dag. Ska nog gå och lägga mig i tid ikväll för har ont  hela kroppen. Well, jag berättar allt roligt som hänt i helgen iatäller för att klaga på att jag har ont i kroppen.

Lördag: Ingrid hade ju sovit här men hon gick hem rätt så tidigt. När hon gått läste jag ett brev jag fått av henne (present, haha såg när du gömde det i bokhyllan) Det var gulligt Ingrid! Lite senare åkte jag och Amanda in till stan. Vi åt på Mcdonals, okej nu har jag sagt det, det ska vara sista gången jag åt där nu! Jag köpte en långarmad tröja, två tubkjolar och en klämma, min är hos Josse typ borttappad, nej men jag vet inte haha. Vi slutade även dagen men en is te som vanligt. Resten av kvällen var det Robinsson och Se upp för dårarna som hjälde. Justeja jag bakade chokladmuffins, som vanligt.

Söndag: På morgonen åkte jag och Amanda och spelade bedminton i typ två timmar. Det var roligt! Vi ska typ börja göra det för innebandy täningarna har slutat.. Nästa helg kanske det blir två träningar till och med, för mig alltså, för jag ska utmana pappa i det, eller han mig kanske haha. Men jag är faktisk riktigt bra på det, Amanda också, vi fick högst 50 slag! Det är riktigt bra. När jag duchat åkte jag till Josse, som var seppig i början.. men efter vi fikat och gått åt med Hugo blev det roligare! Vi spelade besminton, igen haha. Sen hoppade vi från en stege ner på madrasser och tog kort i luften. Skit skoj. Haha Josse skulle hoppa från en stol först, eller jag sa att hon skulle det, och då gick stolen sönder. Vi bara shit, men det löste sig haha. Sen åt vi världens godaste middag. När jag kom hem pluggade jag matte, läste, fikade och städade. Det var den dagen.

Juste idag när vi skulle gå från orienteringen gick jag och typ asgarvade, så mycket att jag trampade snett i diket och då lät den något pruttljud, höll verkligen på att dö, jag hade klivit på en orm/padda, okej ofta det var en orm, men kände verkligen hur jag studsade så det var nog en padda. Men jävligt kul lät det, tur att man inte blev ormbiten iallafall.

Men här kommer lite bilder. För nu ska jag och mamma till haninge och äta där och kanske lämna in min mobil på lagning och jag ska lämna tillbaka min tröja och köpa en sak, hörs sen
pussssssssssssssssssss


Haha en rätt så gammal bild men den var vårig, det är Josse, jag och Felicia =)


Jag, spana in den goda efterrätten också =)


Josse som också sitter och suktar på sin efterrätt =)


Efterrätten =)






Jag som gör något lite konstigt hopp =)


Söta Josse som hoppar =)


Jag som typ flyger =)


Josse som precis ramlat i så kallade adrasshögen =)


Vi hade självklart varsina glas med saft där också, visserligen sköts dom ner av en fotboll sen =)






Kommentarer
Postat av: josse

haha fett skoj vi hade:)

jag kommer i morn, jag vet att de e dagsverke,men vi ska ju va efgter:)<333

2009-05-12 @ 07:45:10
URL: http://myday.devote.se
Postat av: Carro

Haha ellerhur! :D Japp och vi ska ha fett kul :P

Puss <3

2009-05-12 @ 19:24:23
URL: http://caaaarroooossss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0