Nothing is impossible.



Bara för att det är den finaste bilden.
Hejhej, idag har det varit en vanlig skoldag, det vill säga "en tråkig dag!". Haha men på svenskan var det skitkul för jag, Felicia och Amanda skrattade skit mycketåt någonting som jag egentligen inte vet vad, men har verkligen saknat våra asgarv åt konstiga saker haha.. Efter skolan gick jag och läraste Ingrid hem till mig och också hade sjukt kul, har saknat henne också! Först åt vi massa mackor och is te, som vanligt då, och sen åt vi tårta och jätte goda kex medans vi suktade Agnes med det i webben.. Vi planerade även till min lilla middag på fredag. Vi har värsta planerna nu på ALLT, ingrid fixade en lite rolig sak också. Jaja ska inte avslöja mera nu.. Sen flummade vi allmänt as mycket bara och lite senare fick jag reda på att vi skulle ha broccoli gratäng hemma till middag.. det var väl inte det godaste jag hört men som tur var gick vi hem till Ingrid och kollade på hennes kanin ungar som var så jävla söta, kanske ska få en.. men mina föräldrar är väl inte direkt "ja en kanin så kul".. så vi får se hur det blir med det! Men tusan vad kul det skulle vara då kan jag och Ingrid gå på promead med dom i sommra, om man brukar det.. Jaja, sen ikväll har jag och Ingrid gått på promenad det var jätte roligt!  Vi mötte Jackie och Josse där också. Det har också varit en super regnig dag, jag ber till gud att det blir sol på Fredag! Lite sol kan du väl bjuda på iallafall..

Igår första dagen i skolan, var väl sådär. När vi slutade köpte jag och Josse choklad och satte oss på något ställe och tog skydd för regnet. Eller skydd och skydd det var under sockervaddståndet som var på majbrasan, men iallafall. Synd att inte sockervadden var kvar bara.. Men det jobbiga var att när jag äntligen var på min lilla tomt sen och bara yes äntligen hemma, så har jag glömt nycklarna i skolan, så det var ju bara att åka tillbaka skolan och som tur var var den öppen så det var bara att gå in och hämta nycklarna. Men jobbigt var det.

Justeja jag fyllde ju år i söndags och det var najs fick massa fina presenter och trevlig släkt kom! Jag fick välja två tårtor, som varje år på ica maxi, tradition. I år valde jag en chokladtårta och en frukt tårta, så gott. Jag fick, nu tror jag att jag räknar upp allt men är lite små glömsk så nått är säkert glömt: Två klänningar, läppglans, parfym, hårgrej, biobiljett, presentkort på HM, söta brevpapper, nya braiga shampo och balsam och pengar. Tror det var allt men ja haha annars skriver jag väl dit det som saknas sen! Min kusin Dennis kom ju också, haha vad kul vi hade trodde inte han var så rolig, vi spelade något sjukt spel och fotoll som vi äger på! Vågar du utmana oss, vavava? Haha kul var det iallafall.

I sommar ska jag och Ingrid på Eskilstunas Zoo! Vi var nämligen där för några år sen och måste ju bara dit again. Fyfan vad kul vi ska ha haha.

Men ha en bra kväll för nu ka jag gå och fika eller något
pusssssssssssss


Kommentarer
Postat av: Felllyyy

haha asså idag var det ju fett roligt, och imorn blir det skoj:D vi ska HOPPA studsmatta tills vi dör:D haha<3<3<3

2009-05-06 @ 18:49:32
URL: http://felllyyy.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha ja det var verkligen skitkul! :D Haha dom där himla cyklarna.. men jag tror nog endå att jag ska börja cykla till skollan ;) Japp det ska vi :D Hoppas det inte börjar regna dådå haha :( Puss <3

2009-05-06 @ 18:58:57
URL: http://caaaarroooossss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0