Roligt.



Hejhej jag är inte galen, eller jo lite kanske, men inte så som det ser ut på bilden haha. Don senaste dagarna har verkligen varit jätte kul! Som idag i skolan t.ex., först hade vi engelska provgrejs som gick sådär sen matte som gick jätte bra verkligen, även om jag inte gjort riktigt alla läxor då.. men det är ju bättre att ta tag i problemet och när man väl börgat göra det går det ju mycket lättare att fortsätta sen, snälla Felicia hjälpte även mig lite idag, haha kanske borde "beställa" henne som provat mattelärare? Men iallafall, på lunchen hade vi jätte kul och tog massa bildern (dom kommer sen någongång). Efter skolan gick jag och Ingrid hem hit och fixade massa till den lilla festen/middagen, det blev jätte fint! Haha om man ska säga i typ tema tror jag faktiskt att det blir blommigt för dukarna, servetterna och även jag var det och lite annat.. Jaja sommrigt helt enkelt. Sen beställde vi fyra pizzor och gjorde oss fina. Klockan sju kom Emmi, Amanda, Jackie och Josse hit, med presenter och ett gott humör. Vi hade jätte kul kvällen bestod mest av att äta, snacka, skratta och kolla på filmen Panic room, tror jag den hette. Haha alla satt och skrek för den var spännande. Vi hade även en frågerunda (om mig) som Ingrid fixat utomhus och ner på en brygga vid ån satt en fråga tillomed, Jackie vann den och fick en liten påse med sött innehåll bl.a. en tampong haha. Juteja fick as fina presenter, känner mig typ skyldig, nemen.. dom var verkligen jätte fina! Det var en brun axelväska, grönt-vitt linne jag velat ha jätte länge, ett lyxigt bad-kropps paket, fina smycken och en söt tekopp med te och faviriten.. IS TE.. i. Tack hurrni! Alla gick hem vid halv tolv tolv, men inte Ingrid eftersom att hon ska sova här, så nu sitter vi och äter lite, film, data och allmänt slappar. Börjar bli lite trött så.. Imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på iallafall, men det får vi väl se.. Men bilder från kvällen kommer sen som sagt.

Igår gick jag, Felicia och Amanda till Svallings och fikade på rasten och hade jätte kul! Tog bilder som vanligt då.. Efter skolan gick vi hem till Felicia och åt, hoppade studsmatta och hade ennu mera kul, vi pluggade även lite, eller mycket! Vi skulle ju skriva CV, mitt ägde verkligen, skulle nog fått jobbet haha..

I onsdag gjorde jag inget speciellt, tror jag. Men på kvällen gick jag, Josse och Jossan på dansen, det var kul! Nu börgar vi verkligen lära oss stegen och så, så det blir ju jobbigare och roligare.

Men nu ska jag sluta skriva för att vi ska typ gå och borsta tänderna, justeja jag och Felicia ska typ fråga på hunddagis om dagsverket, fett skoj isåfall. Haha men det komiska är att förra året i skolan efter dagsverket.. fick vi massa nya datorer i datasalen och i klassrum.. det tycker jag är lite lustigt.. Hah amen nu ska jag inte klaga, ha en fortsatt trevlig helg för det ska jag ha
pussssssssssssssssssssssssssssss


Jag på svallings =)


Felicia hoppar =)


Amanda hoppar =)


Amanda, jag och Felicia hoppar på Felicias studsmatta, fett skoj =)



Gott =)


Ingrid värsta bästa kalasfixaren, thanks for the help =)


Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas du har haft en trevlg helg :)

2009-05-10 @ 14:47:47
URL: http://grannis.blogg.se/
Postat av: Carro

Detsamma kram

2009-05-10 @ 22:15:32
URL: http://caaaarroooossss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0