Höstlov.

Hej! Jag vet länge sen jag skrev. Idag är det en äkta höst mys dag! Jag skulle egentligen ha klippt mig idag, men det blev inte så.. Istället sitter jag hos Josse nu, vi kollar på film och hoppas att vi går ut ett tag i det mysiga höstvädret sen!

De senaste veckorna i skolan har varit tuffa. Hoppas att alla alla inlämningsuppgifter och prov har gått bra så jag kan komma tillbaka till skolan med ett gott samvete om ungeför tre veckor. Det var verkligen skönt att det är höstlov nu, man kan sitta uppe sent på kvällarna, ta världens längsta sovmorgon om man har lust med det och sen bara låta dagarna rulla förbi. Härlig känsla det där. I helgen hade jag och Emmi en liten halloween middag för de närmaste, den blev lyckad tycker jag. Våran vindruvstårta var ju den coolaste på länge iallafall haha. Annars har jag hitils varit med Josse, Emmi och Amanda. Josse åker till London imorgon, där jag var i somras, så jag önskar henne en trevlig resa. Efter denna vecka är det ju prao i två veckor. Hotell blir det för min del, längtar faktiskt, även om jag börjar klockan sju varje morgon men slutar förhoppningsvis rätt så tidigt!

Imorgon blir det kanske bio, Michael Jackson, den filmen men jag får se om jag följer med måste snacka med några först. Sen får veckorna flyta på som de kommer. Jag lär nog blogga snart igen!

Puss!


Jag =)


Fin bild tagen av Josse =)


Ja på halloween festen jag och Ingrid håller på med någonting =)


Jag ramlade över Emmi typ några sekunder senare =)


Vi har det roligt =)


Agnes och Ingrid =)



Kommentarer
Postat av: Ingrid

Ok du har ungefär 3 sekunder på dig att ta bort den där sista bilden på mig!! :O XD

2009-11-08 @ 15:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0