Kanelbullensdag.

Tjena! Idag är det söndag, en väldigt regnig söndag. Inatt somnade jag med kläder och smink och allting på för jag var så himla trött så det blev aldrig någon film igår kväll eller natt kanske jag bör säga. Såg den idag istället. Sen följde jag med mamma till haninge en snabbis och sen cyklade jag i spöregnet för jag var tvungen och hämta min cykel vid skolan och frös så in i bengen! Så när jag kom hem drack jag varm choklad framför filmen som skulle setts igår. Mysigt!

Ja sen har jag inte gjort så mycket mer idag. Eller ikväll var jag ute och tog lite bilder, pluggade, sen hade mamma köpt kanelbullar och till dem såg vi sista avsnittet av mannen under trappan. Tyckte den var lite otäck ikväll!

Imorgon ska jag upp tidigt som vanligt och pallra mig till skolan, sen blir det plugg hela dagen lång eller snarare sagt hela veckan lång. Skriver här i bloggen när jag får tid, på fredag skulle jag tro. Därför får ni lite bilder nu!

Puss!


Jag idag =)




Ikväll när jag tog lite ute bilder =)



Utanför tant Argas grannes tomt =)



Ån =)



Jag =)



Mitt öga =)



Min kanelbulle i kväll =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0