Oj.

Hej! Ja oj som sagt, det var riktigt länge sen jag skrev. Ursäktar det men det har varit så mycket saker i vägen också orkar jag inte. Fast nu så skriver jag så.. Mycket har hänt sen jag skrev, har nog mest pluggat, gymmat, umgåtts med mina fina vänner och kännt höstens kyla morgon till kväll. Visst är det jätte mysigt att sitta invirrad i en filt men varm choklad haha, men det är ju jobbigt att cykla till skolan och vara ute på kvällar när det är så kallt! 

Det var lite kortfattat om det senaste som hänt, igår sovde vi hos Ingrid några tjejer, vi hade jätte kul eller några av oss sovde inte så mycket då. Sen idag när jag om hem skulle jag och Emmi gymma, det var perfekt väder för det idag, alltså regn. Efter gymmet blev det jätte kallt för vi hade väldigt lite kläder på oss eller ja våra träningskläder, och det blev såklart krongel med bussarna hem så vi vandrde runt där i kylan. Sen var det bara att stressa igen! Eftersom att vi skulle till Nicole på fest, jag, Ingrid, Emmi och Lollo eller vi här bortifrån och massa flera från andra ställen. Det har varit en rolig kväll. Vi några åt och pratade på Mcdonalds efter det var mysigt!

Imorgon blir det bara att slappa, jösses, behöver verkligen det nu, vll ha lugna helger framöver för ett litet tag haha. Fast lite planer till nästa helg redan faktiskt. Prao jobb sökes också. Nej nu ska jag se på film, om jag inte somnar till så trött som jag är!

Puss!


Japp nu är det höst =)


Kommentarer
Postat av: idde

du kan ju glämma dina lugna helger bara så du vet, MOHAHA!<33

2009-10-05 @ 16:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0