Veckorna går och klockan slår.

Tja! Haha min vanliga hälsningsfras här i bloggen. Jag skulle ju skrivit i fredags men hade inte tid då eller något så gör det nu. Senaste veckan har varit helt okej.. Det känns som att jag har kommit på en massa saker som jag inte visste innan. Jag hoppas det har gått bra på alla skoluppgifter. Efter skolan, vad jag kommer ihåg, har det väl inte hänt så jätte mycket, eller jag och Ingrid har försökt hitta praoplatser men vi lyckas ju aldrig! Fast vi fixar nog någon den här veckan, sista chansen typ!

Helgen har varit lugn, men det var det jag längtade efter. I fredags efter skolan gick jag och Amanda hem till mig och kollade på film och lite sånt. Länge sen jag var med henne! Sen på kvällen såg jag självlart på idol. I lördags, eller ja igår, åkte jag ock mamma till skärholmen och shoppade hela dagen. Köpte lite nya grejer, fast alla var faktiskt nödvändiga, haha alltså jag brukar lägga pengarna på väldigt mycket saker så jag måste dra ner på det! Sen igårkväll efter shoppingen åkte jag och mamma till en jätte bra thairestaurang på söder, den är verkligen mysig! Idag har jag simmat, ska nog fortsätta göra det för det var riktigt bra. Det känns som om jag inte kommer komma upp ur sängen imorgon för har redan värsta träningsvärken i magen!

Ikväll blir det nog lite plugg och sånt där. Hoppas att det går något bra på tv sen. Jag är så sugen på att se en mysig kärlekskomedi, som jag inte har sett, har typ sett alla känns det som. nej nu är jag vrål hungrig så ka gå och äta snart om maten bara blir klar någon gång. Sen ska jag göra fruktsallad med apelsin, äpple, banan och vindrovor och någon vanilj grej till, gott. Här kommer blider på det senaste!

Puss!

Jag gillar verkligen den här bilder jag tog på Ingrid och Emmi förut haha =)

 


Jag och Emmi samma dag =)


Emmi som bowlar och Julia och Ellinor som sitter där =)


Haha Julia, Ellinor och Emmi, jag tar kortet då =)


Ja här har ni min helglista, har gjort de flesta punkterna =)


Lite helgkläder jag haft =)


Tagen igår när det var fint väder ute =)



Jag i skärholmen =)


Mums =)


Ja jag diggade globben i rosa =)




Kommentarer
Postat av: amanda

fina bilder :)

ses förhoppningsvis imorrn, pussar :)

2009-10-11 @ 18:34:03
URL: http://amawda.blogg.se/
Postat av: Carro

Tack så mycket! Ja det gör vi krya på dig puss <3

2009-10-11 @ 22:55:03
URL: http://caaaarroooossss.blogg.se/
Postat av: amanda

Tack så mycket!

kram <3

2009-10-12 @ 09:43:59
URL: http://amawda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0