Fram med cykeln nu.

Dagens hiss: Mina goda scones jag gjorde imorse, en riktigt bra start på dagen.
Dagens diss: Att solen hade bäddat ner sig.. Visst, det är okej att ta sovmorgon, men inte hela dagen fan!
Dagens låt: Coola brudar - lilla melodifestivalen år 2002? Ahhahha
Dagens buss: 807
Dagens humör: Glad och GALET seg.
Dagens person: Amanda
Dagens saknad: Pengar..
Dagens inköp: Glass
Tjatja, inatt sovde jag ingenting faktiskt, så är grymt seg och trött just nu. Men Emmi sovde här inatt, eller ja vi sovde inte så mycket kanske, vi gjorde lite olika saker som filmer och spelade ett otroligt komiskt spel. Tog sovmorgon till kanske elva imorse. Då bakde jag mina berömda scones som bara jag kan göra, hehe. Kände mig trött redan imorse och kände att det bara finns en sak att göra - DANSA! Så vi satte på en as cool skiva på högsta volym och bara dansade av oss, tummen upp för det. Fast grannarna hör ju allt men jaja. Lite senare drog jag till stan och där träffade jag Amanda, Agnes och Ingrid. Roligt! Synd att man är så galet trött bara. Imorgon har jag lite planer på g, bland annat bio, men vet inte om det blir av alltså.. Nej nu är klockan mycket och jag måste krypa ner i sängen annars kanske jag inte orkar blogga imorgon och så kan vi ju inte ha det. Eller först ska jag se på en riktigt mysig kärlekskomedi och sedan drömma mig bort i mina djupaste tankar haha. Nej jag får tacka för mig, puss.


Tagen av mig i Fuerteventura, den är så jävla rätt =)




Kommentarer
Postat av: agnes

du älskar verkligen ordet sovde märker jag ;) haha xD <33

2010-04-09 @ 19:49:00
Postat av: Anonym

du är heet grrrrrrrrrrrr

2010-04-09 @ 20:32:31
Postat av: Carro

Ahhahahaha aa fan sova är bäst Agnes, det vet du ju :D

2010-04-09 @ 21:03:09
URL: http://caaaarroooossss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0