Idag är jag glad.

Hejhej! Ja som rubriken säger, idag är jag glad. Varför?
Jo, skolan har varit helt okej, nej fresten, bra, har den varit. Vi körde bedminton, vilket jag bara älskar att göra. Solen har varit framme precis hela dagen, vilket är så jävla underbart! När solen är framme och lyser såhär på våren, kan nästan ingenting bli fel, inte i min värld iallafall. Nu kan man även cykla, till och från skolan och ja, överallt! Jag kan bara cykla, cykla, cykla och cykla hur mycket jag vill. Efter skolan idag cyklade jag och Emmi hem till mig och gjorde milkshake, sedan satte vi oss i solen och njöt. Senare åkte jag inte till stan, där min engelska kurs håller till och träffade alla underbart snälla personer där. Skratta så att jag grät. Sedan lite promenad i stan när kvällssolen var framme.  
Därför.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0