Lovet är snart slut.

Hej! Ja som rubriken säger er, lovet är snart slut.. Jävlar vad det har gått undan, riktigt snabbt har det gått! Hhmm. Hur som helst, jag bestämde mig här om dan för att börja blogga och skriva regelbundet igen, trots det hoppade jag över EN dag, illa! Men jag har haft fullt upp. Eller det beror på hur man definerar fullt upp, men för mig har det mest varit chill och umgåtts med mina vänner. Najs! Igår va jag och Josse på bio, vi såg Avatar och den var riktigt bra faktiskt. dagen rullade på det blev kväll, då drog jag hem till henne och sovde där. Josse var dock inte så pigg som jag var mitt i natten, så hon bestämde sig för att sova, vilket jag också borde gjort eftersom att resultaten visade sig idag "gääääsp". Bortsett från min trötthet idag har jag, Jackie och Agnes åkt runt lite och letat frisörer. Tillslut bestämde vi oss, eler okej, i hade tur, hehe ett place hade tid och det blev riktigt bra tycker jag! Alla blev nöjda och glada över sitt nyklippta hår! Fast min nya sne lugg stör mig något fruktansvärt tyvär.. Nu sitter jag här, är trött, förbannad och känner att jag saknar någonting. vet inte vad, men någonting och det gör mig riktigt förbannad! Eftersom att jag verkligen inte är på humör just nu säger jag förlåt till dem som jag tagit ut min ilska på och slutar skriva här och slår istället på Titanic och kryper ner i min sköna säng! / Arga Carolina!

Helgens måsten:

* Prova på den nya dansen på fs.
* Plugga galet.
* Läsa som en tok.
* Planera väldigt viktiga grejer.
* Hyra Livet enligt Rosa serien med en vän.
* Träna.
* Förbereda till skolan.
* Fika med några polare.
* Se en efterlängtad film.
* Sluta sitta vid datorn så mycket.


Your words are like a gun in hand
This can´t last forever
Time won´t make things better
And no one knows
If this is worthless
Tell me, tell me
Tell me, tell me


Kommentarer
Postat av: emmi

ja den dagen var ju kul för de som var med....................................

2010-04-10 @ 03:01:08
Postat av: Carro

Mhhm ellerhur, riktigt roligt :D :D :D :D

2010-04-10 @ 17:18:56
URL: http://caaaarroooossss.blogg.se/
Postat av: Jackie

Men carro, hur tänkte du nu? Sluta sitta vid datorn och samtidigt ha bättre update..? :P <3

2010-04-10 @ 19:40:15
URL: http://jackieochagnes.blogg.se/
Postat av: Carro

ja, hur tänkte jag, typ eftersom att jag är superman kanske jag har chans att lösa båda :) <3

2010-04-12 @ 01:24:28
URL: http://caaaarroooossss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0