Sista.

Godkväll! Eller njae, godnatt måste jag väl säga. Jag är hos Emmi nu och jag tror verkligen att det är dags för oss att sova. Men nej, vi satte precis på en film och åt nyss lite glass i stora lass. Idag på dagen var jag på zumba dans med Emmi och Josse. Det var första gången jag testade på det och det var riktigt roligt, en väldigt het dans! Svettades som en gris gjorde man. Efter det var det hem och duscha och äta middag. Sedan skulle jag och Emmi dra till haninge och hyra film och köpa lite godis och sånt. Det gick väl sådär.. Haha, vi bestämde oss för att åka till Coop och handla godiset istället för i filmbutiken. Vilket ledde till att vi lallade runt lite mellan olika busstationer och i Haninge områdena och sedan, efter väldigt lång tid, kom vi äntligen på en buss som tog oss hem till Emmi. Livet enligt Rosa hyrde vi, bra film det där. Sen har vi chillat ikväll. Tar liksom tillvara på den sista lovdagen (med sovmorgon nästa dag) ordentligt! Fast kag kan ju säga hejdå till snoozing i sängen imorgon bitti, eller okej, om exakt sju timmar ska jag möta upp några polare i stan för fika. SJU TIMMAR! Så ja, skriver troligen imorgon kväll, tack för ett bra lov allihopa!

Min söndag: Stressa - åka in till stan - fika - åka hem - städa rummet - laga mat - PLUGGA - läsa - förbereda till skolan - deppa för att det är skola - skriva i bloggen - njuta av ALLRA sista lov kvällen! Rolig söndag va. / Carolina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0