Bästa.

Tjena! Idag har varit en as grym dag, det behövde jag! Jag, Amanda och Felicia spelade som sagt bowling och sen bedminton vilket var jätte roligt. Synd att dagen gick så fort bara.. Vi tog även massa kort, eller inte jag då kameran är urladdad, men mina kompanjoner gjorde det så bjuder på några eller iallafall någon bild snart. Måste bara säga det här, haha, jag vann på bowlingen! Vi tänkte först typ gå hem efter vi var klara med allt idag, men det var så sjukt kallt ute, så vi bestämde oss för att ta bussen. Men alla bussar nu för tiden vart jag än ska, ä försenade. Jävla sl! Okej jag vet att det inte är deras fel utan vädret kanske, men iallafall. När jag väl kom hem vilket blev rätt så sent efter allt, softade jag, gjorde en tavla med egna foton som jag fixade till lite som sätts upp imorgon och målade mina fina naglar knall röda med nagellacket som jag köpte idag. Det blev snyggt men måste säga att jag föredrar lila på naglar nästan.. hmmh. Det kanske inte blir så mycket skrivande här i bloggen nu i veckan, men i helgen tänkte jag! Veckans, inklusive helgens planer är: PLUGGA som fan! Kanske kolla något öppet hus, spana in vart min kurs ligger, M-Å-S-T-E göra fruktsallad någon dag, shoppa lite, bio, gymmet och förhoppningsvis innebanndyn. Som det ser ut just nu. Fast nu måste jag spärra ögonen i no böckerna ett tag oh sen krypa ner i sängen och sova vilket kommer bli jävla svårt med tanke på sovmorgonen imorse. Dagens ord - plurret! Säger det hela tiden.. Puss!







Kommentarer
Postat av: Anonym

A girl asked a guy if he thought she was pretty and he said no. She

asked him if he would want to be with her forever and he said no. She

then asked him if she were to leave would he cry, and once again he

replied with a no. She had heard enough. As she walked away,tears

streaming down her face the boy grabbed her arm and ...said... ... See... See More... See More... See More... See More... See More... See More... See More... See More... See More... See More... See More... See More... See More... See More... See More... See More... See More... See More... See More... See More... See More... See More... See More... Visa mer

MoreSee... See More

... See MoreMore... ... See MoreSee More.... You're not pretty you're

beautiful. I don'twant to be with you forever. I NEED to be with you

forever. And I wouldn't cry if you walked away...I'd die... ♥♥ ~~THE

END~~♥♥.......Isn't that sweet? Tonight at midnight your true love

will realize they like you. Something good will happen to you at

1:00-4:00pm tomorrow, it could be anywhere on IM or email, outside of

school,anywhere! Get ready for the biggest shock of your life. If you

break this chain letter you will be cursed with 10 relationship

problemsforthe next ten years. If you post this to 15 pages in 15

minutes, you're safe

2010-03-03 @ 00:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0