Fuerteventura.

Tjena tjabba eller nagat! Nu kom jag precis hem och maste skynda mig javligt mycket att skriva detta inlagg for min tid ar snart ute ;) Det ar otroligt fint, varmt, exotiskt och ja frestande att vara har. Kom precis hem fran stan, vi provade en ny reataurang ikvall istallet for Citrus som vi brukar ga pa. Det ar ett stalle som jag aldrig glommer jatte mysigt med en utegard, eller ja, egentligen ar det ett surfingsstalle eller manga surfare brukar ga dit de har skit god mat :D Det kryllar av surfare har foresten vilket jag ser som positivt haha! Okej jag kan ju inte skriva allt som hant men idag var vi pa den milslanga stranden har i narheten av varat hotell dar ligger aven sanddynorna, jag och pappa promenerade dar idag o jag vet inte vad jag ska saga, det var rena oken! Jatte varmt och och bara sand, overallt! Sa det var skont med annu ett dopp i havet sen, fast det ar gul flagga eftersom att det ar valdigt hoga vagor och undervattenstrommar, jag drogs tillomed ut lite! Som jag forsokte eller ville surfa med surfingbradan saknades bara :O Ja jag skickade bild pa stranden till vanner hoppas de kom fram :D

Hoppas vi ska dit imorgon igen!

puss!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0