Nyårsafton.

Hej guys! Nyårsafton igår då :D Den blev jätte bra för min del. Först glodde jag på tv typ heeeeela dagen för det går ju så himla mycket filmer just nu vilket är rena drömmen för mig. Sen dukades en väldigt fin middag fram hemma, men måste erkänna att jag börjar tröttna på JULMUST nu haha :S Efter middagen skulle jag dra till Julia. De hade gjort så fint där hema hos henne, jag blev helt rörd. Brasan var tänd, jätte mycket ljus överallt, dukat fram tacopaj och grekiskpaj och soffbordet ska vi inte ens prata om.. Det var grymt mysigt iallafall! Det blev en väldigt rolig kväll eller natt kanske man ska säga, tack tjejer!

Idag har jag inte gjort så mycket, har haft ont i huvudet och småförkyld så. Vaknade rätt så sent men endå tidigt för att ha varit uppe så länge igår. Jag skrev brev och se gick jag postade det för det var så fint väder ute, på vägen fotade jag lite det är så vackert ute nu tycker jag! Fast.. jag föredrar nog ändå sommaren, eller det tror jag att jag gör iallafall ;) Nu kommmer Emmi hit alldeles snart så jag ska väl börja dra mig!

Ja det var det också, mina vänner, ni kanske fick typ tusen gott nytt år sms av mig men det var mobilen som hackade sig eller telefonnätet eller något INTE jag som tjatade om att det var nytt år varje minut!

Ha det bra puss!





Lite bilder från det lugna och vilda =)

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0