Värmen.

Tjena! Såg precis på pingvinresan på tv, en otroligt bra film tycker jag :D Jag måste verkligen till Emmi snart.. Åh, det är skit mycket som jag behöver göra ikväll, duscha, ladda alla elektriska prylar, äta middag och packa! :O Måste ju liksom sova i tid också så att jag orkar upp inatt. :S Annars får jag väl helt enkelt sova på planet, jag som är så flygrädd. ;) Nej nu måste jag sluta skiva, hoppas att det blir en härlig vecka nere i värmen, vet inte hur det blir med datorn men de har antagligen det på hotellet. Puss.



Längtar =)

_____________________________________________________________________________________________

Okej nu avbryter jag det varma för jag måste ju lägga in vinterbilderna som jag sa!





Så där ja nu var det helt klart =)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0