Vinterkyla.

Hej! Det är ju jätte kallt ute brrr :( Eller okej, om man sitter inne som jag har gjort hela dagen kanske det är rätt så mysigt, men ändå. Igår kväll och natt var ju Emmi här, vi satt och nördade framför ett gammalt dator spel vi brukade spela förr, zoo tycon, om ni vet. Ja i flera timmar! :O Haha vi byggde ett helt zoo och det var ritigt roligt, så ni kan ju bara gissa vad jag har tillbringat min förmiddag åt.. Fast det blev inte bättre när jag fick slita mig ifrån det, då slog jag mig ner framför tven resten av dagen :D Nej nu måste jag rycka upp mig, ska klä på mig, tvätta ansiktet och gå ut. Måste endå till Emmi och bland annat låna skivor till resan och sen börja packa lite, pappa bar precis in reseväskorna, älskar när dem står på vardagsrumsgolvet för då vet man att det inte är långt kvar! ;) Jag lägger in lite bilder som jag tog igår på min promenad. Puss.


Samma place, vinter eller sommar, det är frågan =)

Eller fresten, vinterbilderna läggs upp här sent ikväll, för nu är jag jätte arg!

 

Innan eller efter robinsson!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0