Hemma.

Tjena! Yes rubriken säger allt, eftersom at min skola är lite lallig så är jag h-e-m-m-a. Trevligt va, både bakat o diskat, frugans uppgift liksom. Nää jag skoja bara, fast gjort det det har jag. Well, hade inte så mycket för mig just nu, så satt o funderarde i några år o kom fram till att skriva lite i bloggen, länge sen! Lite senare idag bär det av in till stan, eller Söder, spännade va, ska plugga där inne på ett as grymt place, krigarn haha åker dit o pluggar men vad gör man INTE liksom. Det är ju gratis också, najs är bara förnamnet. Sen bjuder stället även på lite annat haha. Nej men det är väl hur min dag idag ser ut i stort sätt! Vill börja uppdatera oftare här i bloggen, men jag kan inte säga att jag kommer att göra det för det har jag ingen aning om. Men hoppas, bra o skriva av sig lite grann liksom. Dock lyckas jag alltid göra mina inlägg så jävla långa, k. tänker väl ni men det är störigt haha. Njaa men imorgon bär det ut på havet med en av mina bästa vänner, får se till att inte glömma kameran då! Nej jag hittade en liten frågegrej eller vad man ska kalla det, kan leka lite känd som blir intervjuvad haha, så ja skriver väl snart igen i guess! Hugs 

Vad anser du om homosexuellalitet: Det rör mig inte så mycket

Vad gör du om tio år?:  Sitter i en mysig lägenhet på Söder med tända ljus, väntar på mannen

Skulle du hälsa på din bror om han satt i fängelset?: Beror på vad han satt inne för

Vad hatar du mest av allt?: Grupptrycks-människor

Vad är det klantigaste du gjort i hela ditt liv?: Oj gör mycket klantigt, typ litat på folk jag inte borde

Är du kär i någon just nu, isf vem?: Inte kär, men diggar

Vad är det absolut värsta du varit med om?: Privat

Vem fantiserar du om?: Göran Persson
 
Vad vill du göra helst av allt just nu?: Nått galet  

Vad älskar du mest av allt?: Kärlek

Vad anser du om alkohol?: Helt onödigt, men vissa behöver väl det för att lyckas, respekterar det

Vad anser du om rökning?: Haha

Vad är det sjukaste du varit med om?: Oj, mycket.. Men nått galet var väl när Mia min barndomskompis hängde upp mig i ett träd med hopprep o morgonrocksband, sen kom en (knarkare enligt oss) o hon slet ner mig så jag var helt naken hahah :)

Har du varit med om en trafikolycka?: Naae :)

Vilket är ditt drömnamn?: Hhmm, jag gillar Marlene namnet, men på killar är ju Lukas för gölligt

Bästa sommarminnet?: Han <3

Vad längtar du efter?: Nått nytt eller att skratta så jävla mycket att det bara inte går att sluta  

Vad är ditt största fobi?: Mörker/känna mig instängd  

Den värsta maträtten?: Oliver är iallafall så jäääävla äckligt!

Om du hade fått rösta i valet 2010 vad hade du röstat?: Rött

Skräckhistoria?: Haha läskigt vare iallafall när jag o Annika en gammal kompis blev ungefär jagade av några gubbar på deras tomt

Bästa film?: Titanic är ju en klassiker

Roligaste tvspel?: Skratta inte men aldrig spelat nästan, men bil-spel typ

Stördaste kompisen?: Josefine U :) Me like  

Vad är du?: Konstig tjej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0